Tutorial Online (yang akhirnya tensionkan aku)

Skrg ni aku tension, post aku terpadam tadi. nasib Amy boleh online tolong aku balik. Amy dah tolong aku godek dari petang tadi. begini kisahnya....petang tadi aku boring. aku godek blog sampai buntu. aku message amy ajak online.. die tolong aku godekkan sampai aku suke macam orang minum todi. macam la.. bukan minum todi pun.

tension je.. tadi aku tulis lain. skrg aku tulis lain. sebab post aku ilang.



pastu Amy tolong la godekkan. aku pun borak borak dengan dia sambil die godekkan. aku pun surf la apa patut.

berkodi rokok aku isap sebab tak de jalan keluar...
Amy pun datang dalam skrin aku. Amy pun tolong...



semua Amy tolong, tima kasey la Amy.


sambil Amy tolong, aku pun haus. gi la minum...

isap rokok lagi sambil tengok Amy godek blog aku.
sambil Amy tolong godekkan, aku pun cari la apa apa informasi, tgk tiket kapalterbang le, tgk gambo le, tgk blog orang le.. masa ni ok le.. sementara tunggu Amy godek.

rokok ke sebatang rokok, godekan Amy hampir siap...

last last nak margrib setel le keje Amy menolong aku menggodek blog. setel la pertolongan Amy. terima kasey Amy. aku pun suke..

akhirnya dah nak malam siapla godekan...
so sementara tadi tu Amy menggodek, aku pun tak keje amik la gambo ni semua. jadi aku pun nak post la.. post punya post.. godek sendiri. hilang la post ni tadi.. aku pun macam nak tikam kambing je rasa. terus msg Amy ajak online. Amy sekali lagi le kene online tolong aku.. ni tgh borak dengan Amy lagi .. aku tanya Amy .. die suruh publish. haaa hambik aku publish je. jap.. aku suruh aku buat post summary dulu...kira ni setel dah.. ok.. thanks Amy.  pas ni lepak msi...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails