Terima Kasih.

salam petang puasa. smlm aku nak kongsi satu kisah membawa kepada hari ini. smlam waktu bosan dan blogwalking aku singgah ke satu blog ni.. nama die blog nanea kot...apa yang menarik perhatian aku kat situ ialah lagu.. walau selalunya aku kurang sangat layan lagu dalam blog. tapi sewaktu sedang aku melakukan sesuatu yang lain. aku biarkan blog nanea ni berpusing.. dan terdengar satu lagu. aku tersuka pulak lagu ni.
thanks nanea...whoever u are lah.. ok.






jadi kerana dek suka lagu ni. aku pun tunggu tajuk die keluar.. dan aku carik la kat youtube. aku tak tau napa tapi aku suka lagu yang ringan sebegini. pala otak pun tak sakit. gasak la cite pasal apa pun. tapi bile aku cek cek liriknya. eh.. ok juga eh.. 


jadi sementelah aku mendengo lagu ni dan sukakan liriknya dan langsung aku ingatin bini aku yang jauh di mata. lantas aku fikir baik aku buat video kartun aku sebagai ingatan pada yang jauh. jadi selepas puas aku godek cari kartun kartun yang sepatutnya, termasuk satu kartun melayu judul yazid sugul. terima kasih. aku pakai sikit footage kartun lu.. terima kasih kepada semua yang mungkin ada visualnya kat sini. aku guna tujuan suka suka hadiah kat bini jauh nun di sana.. 




ini le kartun video klip untuk bini aku. aku dah tunjuk kat dia.. dia nangis.. hahahah .. ok selamat le.. aku ada keje lain. kang malam malam rajin aku masuk umah ni lagi... selamat le..


4 comments:

  1. mie..bagi bideo jela. nak bagi lain tgh kelabu.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. sweet..mestilah terharu wife :-)

    smoga bahagia slalu

    ReplyDelete
  3. uglypooh... die nangeshhh le..hehehe.. sesekali tak de keje. .rajin le memvideo kan lagu tu.. thanks

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails