BORING LAGI...?

Disebabkan boring lagi, aku amik gambo lagi. menggunakan EOS1000D aku godek, tangkap, simpan mana mana berkenan. 














Amik gambo bagi aku kepuasan, puas luar dalam. sekurang kurangnya kat sini pengalaman aku tersimpan.




Melalui gambo juga aku luahkan perasaan. tak kisah la rasa apa pun. lapor ke, risau ke, suke ke, dalam gambo 1001 kisah jadi paparan. aku jarang mengklasifikasikan setiap detik rakaman. bagi aku sedap di mata maka sedap juga ditangan. tekan je le...





Kadang kadang bila dah seharian kat luar bergambar, balik umah tengok dan belajar balik apa yang patut. betul ke tidak aku refer la pada kawan kawan yang dah senior. tak selalunya kita betul. sebab selalunya tak betul tu la kita....







Semoga masih ada esok untuk aku terus tekan tekan. amik gambo yang mana mata berkenan. buat kawan kawan sudi sudikan lah tunjuk ajarkan. pada aku yang kadang betul dan selalu tertekan. timo kasey. esok puasa lagi....

2 comments:

  1. cantik, pandai dia snap pic2 ni..huhu

    ReplyDelete
  2. timo kasey, suasana tu mmg dah cantik. saya tekan tekan je. insyaAllah pelan pelan tekan. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails