3 Manusia Tertinggi di Dunia

 
Sultan Kosen mengeluh, sampai saat ini dia belum pernah punya pacar. “Gadis-gadis takut melihatku. Padahal aku ingin sekali punya kekasih, dan berharap bisa segera menikah.”





Seumur hidupnya Kosen mengaku baru satu kali mengenakan baju yang pas ukurannya dan “gaya”, yaitu saat menggelar wawancara khusus dengan wartawan. Tempat tidurnya di rumah ditempakan dengan panjang 3 meter.

Fuhh...tingginye. (ini aku tulis) sepanjang hidup aku gak pernah ketemu sama orang yang tinggi. tapi sekali aku pernah berphoto sama patung orang yang tinggi.. memang rasa tinggi amat. patung ni juga emang benar satu karaktor manusia yang tinggi.

tinggi sekali...bisa sakit leher saya...

dah. itu je sekeping gambo aku ada dengan patung tinggi ni. jumpa lagi... :)

Artikel di petik daripada : Unik Tapi Fakta

4 comments:

  1. Tinggi nya. Bukan ke Zaman2 Nabi dulu dia orang pun memang besar2 belaka. Aku penah tengok pameran pedang2 Zaman dulu2, mak aihhh, panjang pintu and besar nak mampus. Kalau takat org skrg angkat, sekali hayun, pasti x larat dah.

    ReplyDelete
  2. tinggi sgt camtu pun susah jugak nk cr pasangan. pendek sgt pun susah jugak. hrmmm....pendek lg bgus kot. hehe

    ReplyDelete
  3. Kliks... dulu dulu pun mungkin tinggi macam ni kot. skrg pun ada apa tah lagi dulu.. ye tak.. tapi kalau semua tinggi macam ni. kita la yang jadi pendek. orang macam ni kalau ngamuk.. aku lari je...

    ReplyDelete
  4. UglyPooh.. tinggi ke pendek ke.. ok je kot.. bende subjektif.. ada orang nampak pendek ... tapi sebenar nye tidak.. ada orang nampak tinggi tapi sebenarnya pun tidak.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails