AKU LAPOR NASIK

Salam semua, seteleh berbuka dan berperut penuh, sementelah dengan kelapangan masa di bulan Ramadhan, aku dengan tidak semena mena rasa macam nak buat silk screen baju aku. daripada tak de bende nak buat aku pun baru pas layan cite cite ajaib memberi idea untuk mencetak baju.






Asalnya kerja kerja mencetak ni aku buat dengan adik aku. tetapi memandangkan adik aku sekarang kat kampung. jadi aku bedal buat sorang. isi masa lapang.






Bersempena bulan Ramadhan yang waktu siang kita rasa lapor, jadi aku pun buat la baju aku lapor nasik. dan bersempena tema nasik, petang tadi aku berbuka pun dengan nasik dan lauk ikan patin gulai tempoyak. sodap menjilat jari jemari.




Hasil daripada pembuangan masa aku menonton dvd cite cite ajaib zaman persekolahan budak Harry Porter. aku pun dengan sewenang wenangnya buat baju budak ni sehelai. baju sekolah ajaib. demikian aktiviti lepas buka aku hari ni. aku malas nak tulis sebab perut sakit. selamat le.

2 comments:

  1. Nak baju Quidditch tu!!!!

    Bila maw project Harrry potter lagi?

    ReplyDelete
  2. ok ngam. nanti bebila kita free.. kita bikin lagi.. hehe :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails