Aku dan Amy

antara aktiviti aku waktu kini ialah lepak lepak borak borak. lokasi lepak aku biasanya kat MSI. apa MSI tu lu orang carik le sendiri. bile aku lepak dah tentu dengan amy. die ni tokey web die sendiri.



die pun macam aku juga. muka kelabu buat masa ni. antara agenda lepak kitaorang ialah borak borak cite pasal sejarah, cite pasal zaman dulu. cite pasal napa kita miskin. macam macam la kita cite. aku jarang bukak blog die sebab setiap kali aku bukak ada gambo luka kene potong la, muka sopek la. aku jadi takut sebab aku memang penakut. tapi lu orang bukak la blog die. www.bemiesworld.com. ada masa aku cite lagi aktiviti aku. aku malas nak tulis lagi. sendi sendi aku sakit. aku dah makan panadol. nak tido.

1 comment:

  1. MSI heheeh.. saper leh teke aku banjer teh tarik segelas...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails