Silk Screen Aku

sejarah silk screen atau cetak baju ni bermula sebelum aku lahir. aku bukan ahli sejarah sangat nak bagitau bile tarikhnya. dan silk screen ni skrg antara hobi aku. hobi yang kadang jadi duit kadang jadi aku suke je. biarlah apa pun janji aku ada benda nak buat. kebetulan dalam beberapa ketika lepas aku jadi boring. aku masuk belajar cetak baju. sampai sekarang aku boring je aku cetak baju cuma baju tu je aku beli. nanti akan datang aku nak belajar buat baju pulak. dah la. malas nak tulis lagi. perut sakit.

4 comments:

  1. hahahha last skali sume tutup kedai zam,coz sume ko sapu DIY je..hahhaha

    ReplyDelete
  2. @aziz...cantek gak tu.. tapi aku buat kecik kecik je...heheheh

    ReplyDelete
  3. kecik-kecik tkpe janji hati puas..hehhehe

    ReplyDelete
  4. @aziz... boleh le cari makan sikit sikit.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails