"Hey Budak... Kau Gila ke...?"

Hoi budak... kau kencing pun berdiri.. ada kala basuh ada kala biar kering sendiri. Hey budak... kau kadang bercakap macam murai tak henti.. sepatah haram pun tak de erti... lagi kau sibuk kat sini.. kau tau ke apa cerita dah jadi...?



Hoi budak.. aku tak kenal kau.. aku tak de masa nak kenal kau.. bukan soal budi bahasa.. bukan soal rasa di jiwa.. kau merepek merapu macam kau tau semua.. kang aku carutkan kau.. seumur hidup kau tak berkata..ku tengok kan saje.. ku cakap bila tiba masa...


Hoi budak.. lantak kau le.. aku malas nak cerita.. aku ibarat sehelai daun dari atas pokok memerhati sahaja. tapi bila kau merapu.. melampau batas manusia.. aku bertukar jadi ultraman, gaban.. ku kepit kepala kau berkecai dua.. nak je aku carutkan kau hari ni.. selamat le...

3 comments:

  1. urghhh..garang cam ghimau..tapi kadang2 cakap budak kecik pun leh masuk akal banding cakap orang dewasa yang bnyk bohong dari betolnya.

    assalamualaikum dari kak ct.

    adios

    ReplyDelete
  2. insyaAllah betul tu.. hehehe :)

    ReplyDelete
  3. hehe..siapakah budak itu? sabar ye...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails